czwartek, 7 kwietnia 2016

MÓWISZ I MASZ


...raczej ktoś mówi,a Ty masz.Słowa mają moc,a jak to działa ?samospełniająca się przepowiednia?nie,nie!to zawiść,zazdrość,nienawiść,jak wielki wpływ mogą mieć słowa na Twoje życie,kiedy blisko Ciebie jest osoba zawistna ( czyli pragnąca mocno abyś nie miał tego wszystkiego czego ona nie posiada,a pragnie mieć ).Szybko będzie zamieniać Twoje życie w rumowisko,a od Ciebie będzie zależało kiedy się tego domyślisz...Jak sobie poradzić kiedy wewnętrznie wiesz jakie szkody czyni w Twoim życiu ale nie jesteś w stanie tego udowodnić?
DMM

901 Mam pewną osobę,która mnie ćwiczy w cierpliwości,muszę dla niej poświęcić wiele czasu.Kiedy z nią rozmawiam,czuję,że ona kłamie,i to ustawicznie,a ponieważ mówi mi rzeczy dalekie,których nie mogę stwierdzić,więc uchodzi jej to kłamstwo,jednak wewnętrznie jestem przeświadczona,że nie w tym,co mówi,prawdy.Kiedy raz mi przyszły wątpliwości,że i ja się mylić mogę,a ona może mówi prawdę,poprosiłam Pana Jezusa,aby mi dał znak taki,że jeżeli ona prawdziwie tak kłamie,to niech mi się sama przyzna w czymkolwiek z tego,com miała wewnętrznie o niej przekonanie,że kłamała;a jeżeli ona mówi prawdę,to niech Pan Jezus odejmie ode mnie to przeświadczenie,że ona kłamie.Za jakąś chwilę przychodzi do mnie znowuż-i mówi mi:Siostro,przepraszam bardzo,ale kłamałam w tej a tej rzeczy.I zrozumiałam,że światło,które miałam wewnątrz co do tej osoby,nie myliło mnie.
*
633 Dziwię się niezmiernie,jak można mieć tak wielką zazdrość.Ja,widząc czyje dobro,cieszę się tym,jakobym sama to posiadała,radość innych jest moją radością,a cierpienie innych jest cierpieniem moim,bo inaczej nie śmiałabym obcować z Panem Jezusem.Duch Jezusa jest zawsze prosty,łagodny,szczery,wszelka złośliwość,zazdrość,nieżyczliwość pokrywana uśmiechem życzliwości jest diabełkiem inteligentnym;słowo surowe,ale płynące z miłości szczerej,nie rani serca.
*
Dzienniczek św.Siostry Faustyny

"Co jest siłą ludzi?Co jest siłą człowieka?Pukać do serca Boga,pukać,prosić,skarżyć się na wiele problemów,tak wiele cierpień i prosić Pana o uwolnienie od tego bólu,od tych grzechów,od tych problemów.Siłą człowieka jest modlitwa,a także modlitwa człowieka pokornego jest słabością Boga.Pan jest słaby jedynie w tym:jest słaby wobec modlitwy swego ludu."
16 listopada 2013 Papież Franciszek "Perełki z Domu św.Marty"

Modlę się.pukam, proszę,skarżę się i wierzę,że serce tego który pokrywa uśmiechem życzliwości -złośliwości,zazdrość,nieżyczliwość przyzna się do tego jakie spustoszenie czyni w życiu innych.