czwartek, 9 stycznia 2020

POŁAMANE SERCE,POŁAMANE CIAŁO



     Diagnoza z wyrokiem, jak to jest kiedy przychodzi wyniszczająca choroba, przewlekły ból i ograniczenie poruszania się.Czy coś o tym myślę,analizuję dlaczego mnie to spotkało? mija półtora roku, a ja nie staram się tego zrozumieć nawet nie potrafię się modlić i właśnie w tej ciszy słyszę to co dla mnie ważne w tej ciszy bez modlitwy bez uczestniczenia w mszy św. zaczynam słyszeć i rozumieć to co się ze mną dzieje. Myślę tylko o tym żeby się nie bać bo lęk przyciąga to co nie dobre, a jednak chwilami się boję i pojawia się problem cierpienia, śmiało głosimy "Bóg nie daje więcej niż możemy unieść ! ", a ja śmiało będę głosić, że daje więcej niż możemy unieść !!! zrozumiesz to tylko wtedy jak tego doświadczysz, a wraz z tym dowiesz się dlaczego tak się dzieje, ja wiem....

SAM BÓG TAK CHCIAŁ

Bóg mnie zaprzedał złoczyńcom
oddał mnie w ręce zbrodniarzy
zburzył już moją beztroskę
chwycił za grzbiet i roztrzaskał
obrał mnie sobie za cel.
Łucznikami mnie zewsząd otoczył
nerki mi przeszył nieludzko
żółć moją wylał na ziemię.
Wyłom czynił po wyłomie
jak wojownik natarł na mnie.

Księga Joba 16,11-14