wtorek, 14 kwietnia 2015

POD SKRZYDŁAMI NAJWYŻSZEGO



Kto przebywa pod opieką Najwyższego i w cieniu Wszechmocnego odpoczywa,ten może mówić do Pana:Tyś ucieczką i twierdzą moją,i Bogiem,któremu zaufałem.On cię wyzwala z sideł myśliwego i ratuje od wszelkiej zguby.Osłania cię swoimi skrzydłami,pod Jego piórami znajdujesz schronienie,a Jego wierność jest ci puklerzem i tarczą.Nie musisz się lękać nocnych widziadeł ani żadnych strzał za dnia latających,ani śmierci,co zagraża w południe.Choćby tysiąc padło tuż obok ciebie,a dziesięć tysięcy po twojej prawicy,ciebie nie spotka nic złego.Własnymi oczyma będziesz patrzył,będziesz widział,jak się odpłaca bezbożnym.Pan jest schronieniem dla ciebie,a za obrońcę masz Najwyższego.Żadne nieszczęście na ciebie nie spadnie,nic nie zagraża twemu namiotowi.Bo On rozkazał swoim aniołom,aby cię strzegli na wszystkich drogach.Będą cię więc nosić na swoich rękach,żebyś nie skaleczył nogi o kamień.Będziesz stąpał po wężach i żmijach,będziesz deptał nawet lwy i smoki.Ponieważ liczy na Mnie,będę go ratował,będę bronił,bo zna moje imię.Gdy będzie mnie wzywał,zechcę go wysłuchać,będę z nim w nieszczęściu,ocalę go i zgotuję mu chwałę.Obdarzę go także bardzo długim życiem i pozwolę mu ujrzeć moje zbawienie.

Psalm 91